Ca/Jugar relaxat: Difference between revisions

From Hattrick
Jump to navigationJump to search
Lleida (talk | contribs)
No edit summary
 
Lleida (talk | contribs)
mNo edit summary
 
Line 1: Line 1:
{{Interwiki/Play it Cool}}
{{Interwiki/Play it Cool}}
En tots els [[Ca/Partit oficial|partits oficials]] por dir-li als teus [[Ca/Jugadors|jugadors]] que '''juguin relaxats'''. Això reduirà les [[Ca/Qualificacions|qualificacions]] del [[Ca/Migcamp|migcamp]] durant el partit, és a dir, que l'[[Ca/Equip|equip]] no jugarà tant bé com ho feia normalment. No obstant, les altres zones del camp (qualificacions en defensa i atac) no queden afectades pel fet de jugar relaxat. Immediatament després del [[Ca/Partit|partit]], l'[[Ca/Esperit d'equip|esperit d'equip]] puja, i l'equip notaràs que l'equip millora en el proper partit.
En tots els [[Ca/Partit oficial|partits oficials]] pots dir-li als teus [[Ca/Jugadors|jugadors]] que '''juguin relaxats'''. Això reduirà les [[Ca/Qualificacions|qualificacions]] del [[Ca/Migcamp|migcamp]] durant el partit, és a dir, l'[[Ca/Equip|equip]] no jugarà tant bé com ho feia normalment. No obstant, les altres zones del camp (qualificacions en defensa i atac) no quedaran afectades pel fet de jugar relaxat. Immediatament després del [[Ca/Partit|partit]], l'[[Ca/Esperit d'equip|esperit d'equip]] puja, i notaràs que l'equip millora en el proper partit.


D'acord amb alguns estudis fets per diferents usuaris, l'increment de l'esperit d'equip és almenys d'un 33%. Per defecte l'esperit d'equip és '''pobre''' (4,5) al començament de cada temporada, i s'incrementa fins a '''insuficient''' (6.0) després de jugar relaxat el primer partit oficial.
D'acord amb alguns estudis fets per diferents usuaris, l'increment de l'esperit d'equip és almenys d'un 33%. Per defecte l'esperit d'equip és '''pobre''' (4,5) al començament de cada temporada, i s'incrementa fins a '''insuficient''' (6.0) després de jugar relaxat el primer partit oficial.

Latest revision as of 19:34, 11 November 2008

INTERWIKI

· Català · English · Français · Magyar · Nederlands ·

En tots els partits oficials pots dir-li als teus jugadors que juguin relaxats. Això reduirà les qualificacions del migcamp durant el partit, és a dir, l'equip no jugarà tant bé com ho feia normalment. No obstant, les altres zones del camp (qualificacions en defensa i atac) no quedaran afectades pel fet de jugar relaxat. Immediatament després del partit, l'esperit d'equip puja, i notaràs que l'equip millora en el proper partit.

D'acord amb alguns estudis fets per diferents usuaris, l'increment de l'esperit d'equip és almenys d'un 33%. Per defecte l'esperit d'equip és pobre (4,5) al començament de cada temporada, i s'incrementa fins a insuficient (6.0) després de jugar relaxat el primer partit oficial.

Generalment, al fet de jugar relaxat se l'anomena PiC, com a abreviatura de l'anglès Play it Cool.

Vegeu també